Pragniemy w sposób ciągły doskonalić zarówno jakość oferowanych wyrobów jak i spełnianie oczekiwań naszych Klientów.
Ciągłe doskonalenie spełnienia oczekiwań naszych Klientów, dotyczy przede wszystkim doskonalenia procesów wpływających bezpośrednio na te oczekiwania, czyli: zapewnienie wysokiej jakości produkowanych towarów, zaspokajanie potrzeb i przekraczanie oczekiwań Klientów w zakresie dostarczanych im środków chemii: czyszczącej, samochodowej oraz dla gastronomii. Jakość towaru, terminowość dostaw i innowacje są głównymi elementami oceny naszej Firmy przez rynek. Wszystkie te wartości zawiera misja naszej firmy. Pragniemy również nieustannie pielęgnować relacje z naszymi Klientami, poprzez wysokie zaangażowanie wszystkich pracowników w wykonywane przez nich zadania.
Mając na względzie powyższe w Nanochem Sp. z o. o. został wdrożony i poddany certyfikacji System Zarządzania Jakości zgodny z ISO 9001:2008.
Nasz System Zarządzania Jakości w 2015 r. ponownie przeszedł pozytywnie audit certyfikujący i uzyskał certyfikat z zakresu „Produkcja i dystrybucja chemii czyszczącej, samochodowej oraz dla gastronomii”.